حضرت زهرا (س) نور است.
**با ما آپدیت معنوی بشید**
خدایا تا پاکم نکردی خاکم نکن...

حضرت زهرا (س) نور است .

و چون در محراب عبادت می ایستاد ، نورش در آسمان ها می درخشید ، آنچنان که نور ستارگان بر زمینیان می درخشید .

و این حقیقتی است که عایشه به چشم خویش دیده و حکایت میکند : ما در تاریکی شب از نور سیمای فاطمه خیاطی و بافندگی نموده و سوزن را نخ می کردیم .

و چون قافله نورانی عمرش به مرز جوانی رسید ، باید که زوجی برگزیند ، پس هر کس بهخواستگاریش آمد رد شد زیرا فاطمه نور است و نور باید در کنار نور باشد ، که نور با نور هم آهنگ است و هم خوان . پس عقد او در آسمان با نور بسته شد و خداوند به جبرئیل وحی فرمود :

نور را با نور تزویج کن . وباید که فاطمه را علی همسر باشد ، که خداوند فرمود :اگر علی را خلق نمی کردم برای فاطمه همتایی در روی زمین نبود .

آری فاطمه ( سلام الله علیه ) نوراست و بر هر چه بتابد نورانیش می کند و اگر قابلیت درآن چیز باشد آن را دگرگون  می سازد چنان چه نور چادرش بر یهودیان تایید و منورشان ساخت .

 

ناقلان آثار و راویان اخبار چنین حکایت کرده اند :روزی حضرت امیرالمومنین علی ابن ابی طالب ( علیه السلام ) از یک یهودی مقداری جو به عنوان قرض طلب نمودند ، و او نیز از حضرت گرویی طلب کرد و آن جناب چادر پشمینه حضرت زهرا را نزد او گرو گذاشت او نیز آنرا در اتاقی از خانه اش نهاد .

هنگامی که تاریکی شب خیمه بر همه عالم زد، زن یهودی داخل آن اتاق شد و چیزی مشاهده  کرد که واله و حیران شد ! آری نوری را دید که تمام آنجا را روشن کرده است ! با تعجب  به سوی شوهرش دوید و گفت : نور عظیمی در این اتاق می بینم !

یهودی که قصه چادر حضرت فاطمه (علیه السلام ) را فراموش کرده بود، بسیار حیرت زده شد ! سراسیمه به سوی آن اتاق دوید . وقتی داخل اتاق شد در مقابل چشمان بهت زده اش نور چادر را دید که شعاع نورش مانند ماه شب چهارده درخشندگی دارد . چون به دقت نگریست دریافت که این نور از چادر حضرت زهرا (علیه السلام ) است.

به سرعت به سوی اقوام و خویشان خویش دوید و همه را از قصه با خبر کرد . ۸۰ نفر یهودی در آن مکان جمع شدند ، و یکباره به برکت نور چادر آن حضرت به شرف اسلام گرویده و مسلمان شدند .

آری فاطمه (علیه السلام ) نور است . آن هم نوری که آسمان ها و زمین را روشن میکند . چون فاطمه (علیه السلام ) خدایی است و نورش، نور خداست .

و آن هنگام که شوهر مظلومش می خواست بدن مطهرش را در دل خاک بسپارد زمین یک میل در یک میل نورانی شد .

و این نور فاطمه است که به فرموده فرزند اطهرش ، لسان به حق ناطق حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام ) در سیمای فرزندانش به ودیعت نهاده شده است .

آن حضرت فرمودند : آن نور ( نور فاطمه ) در چهره ما امامان از اهل بیت یکی پس از دیگری تا روز قیامت ظاهر می شود . و در بهشت رضوان الهی نیز فاطمه است که نور افشانی می کند .

راویان شیعه و سنی نقل کرده اند که : رسول خدا فرمودند :در حالی که اهل بهشت در آنجا در ناز و نعمتند و اهل آتش معذب اند ناگهان نوری بر اهل بهشت ساطع می شود !

پس آنها به یکدیگر میگویند : این نور چیست ؟ شاید پروردگار بر ما نظر افکنده است پس ندایی به ایشان می گوید : نه چنین نیست بلکه علی با فاطمه مزاحی کرد و او تبسم نمود و این نور از دندانهای فاطمه است که این گونه می درخشد .

آری فاطمه و فرزندان فاطمه همه نورند ، و هر چه در مقابل آن حضرت و ذریه طاهره اش قرار گیرد ظلمت است و بس زیرا این ظلمت است که دائما با نور در جنگ و ستیز بوده و برای آن همین بس که همیشه رو سیاه است .

برگرفته از کتاب شهادت در اوج غربت تالیف فرید سائل

منبع:banooyebehesht.blogfa.com



یا اماه...ما که 14 قرنه داریم از فضائل و قداست شما میشنویم، هنوز حق شما را نمیتونیم اونطور که بایسته شماست به جا بیاریم و اینطور دل دردونه عزیزتو شکوندیم که از دست ما اونقدر گریه میکنه و به درگاه الهی شافی میشه که چشمای نازنینشون گود افتاده، چه برسه به حال اون نامسلمونایی که همدوره گلی چون شما بودند و در کمال وقاحت اونطور ناجوانمردانه شما رو پرپر کردند.http://www.test.loxblog.com/fckeditor/editor/images/smiley/msn/258.gif

اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد و اخر تابع له علی ذلک، اللهم العنهم جمیعا.

حالا به نظرتون ما هم در حق آقامون امام زمان (عج) ظلم نمیکنیم؟ آیا با این کارامون جز مخاطبین این لعن قرار نمی گیریم؟  اللهم اغفرنا....

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:یا اماه, :: 11:3 :: نويسنده : *مدیریت: یاس کبود علی*

درباره وبلاگ

اگر دل به یار بستی بسم الله... باسلام خدمت تمامی دوستان...مطالب این وبلاگ با توجه به مناسبت های قمری وشمسی که وجود داره متغیر است . اگر دوستان نظر یا پیشنهاد خاصی دارن لطف کنن ودر قسمت نظرات بیان کنند.باتشکر مدیر وبلاگ...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان للهم عجل لولیک الفرج و آدرس omeabiha333.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 89
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


ساعت فلش مذهبی
a href='http://10000012.com/' title='پورتال جامع مهدویت' target='_blank'>پورتال جامع مهدویت حدیث موضوعی
پیج رنک گوگل ذکر روزهای هفته وصیت شهدا اوقات شرعی